Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


2 participantes

    Dubte Armadura

    avatar
    ferraneitar
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 1
    Punts : 81480
    Reputació : 0

    Dubte Armadura Empty Dubte Armadura

    Missatge por ferraneitar Dl Mar 25, 2013 10:11 am

    Bones, soc nou al fòrum.
    Tinc un dubte i esque jo "soc mac" em dedico principalment a pujar de nivell al skill de màgia i m'he adonat de que hi ha moltes botigues dedicades als guerrers: espases, escuts, tota classe d'armadures.. I en cabi els macs que? CAP. pale El cas es que en les armadures diu Type: Màgic o Melee... I la pregunta es si els macs poden portar el Melee o no. Si ha de portar els de Màgic per tenir ventatja, o aquets "noms" no tenen res a veure i em puc comprar la que protegeixi millor?

    Merci.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636636
    Reputació : 7

    Dubte Armadura Empty Re: Dubte Armadura

    Missatge por Mag Francesc Ds Mar 30, 2013 9:31 pm

    Home.. Sempre és millor portar les de màgia com: Wizard robe top

    En realitat a vegades també és bo portar parts de l'armadura de melee, per la defensa que et donen, però has d'intentar compensar-ho amb altres parts de màgia per així tindré un bonus d'atac màgic positiu i treure bastant.

    Aquí et deixo un url per a que puguis mirar les diverses armadures per màgia.

    http://runescape.wikia.com/wiki/Armour/Magic_armour[url][/url]

    Per qualsevol altre dubte, no dubtis en preguntar. I compra les armadures al Grand exchange, no a la botiga, és més fàcil i normalment també més barat.


    PS: Benvingut als fòrums!

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dg Maig 19, 2024 9:25 pm